Strony

2011/06/26

Hörspiele

Wyjątkowo nie będę tym razem narzekał na niewielką ilość słuchowiska w polskich rozgłośniach, na pożałowania godny serwis, macosze traktowania przez prasę...

Jak już kiedyś pisałem, sporo podróżuję, głównie służbowo :) W maju spędziłem trochę czasu w Niemczech. Przeglądając prasę codzienną zwróciłem uwagę, że drukuje ona program słuchowisk nadawanych przez radio niemieckie zarówno to centralne jak i landowe. I okazało się, że codziennie emitowanych jest kilka słuchowiska. Zazdroszczę! U nas czasami informacje o słuchowiskach publikuje Rzeczpospolita.
Po powrocie trochę poszukałem w internecie i natrafiłem na bardzo fajny przewodnik jaki radio NDR wydaje dwa razy do roku. W przewodniku można znaleźć informacje nt. słuchowisk emitowanych w bieżącym półroczu:

Więcej informacji m.in. tutaj:

Brak komentarzy: