Strony

2011/01/19

Jak rozpętałem II wojnę światową

Przez tyle lat byłem święcie przekonany, że Jak rozpętałem II wojnę światową to wyłącznie film. No może i książka. Jakże się myliłem :) Ostatnio trafiłem w sieci na słuchowisko! Tak, tak. Jest to film zaadoptowany dla radia - ścieżka dźwiękowa z narratorem i to nie byle jakim - sam Franek Dolas (Marian Kociniak). Na potrzeby słuchowiska adaptowano wszystkie trzy części (Ucieczka, Za bronią, Wśród swoich).
Jak rozpętałem II wojnę światową to jeden z moich ulubionych filmów. Bardzo również lubię Mariana Kociniaka. Jednak muszę stwierdzić, że słuchowisko to, a szczególnie narracja jest zbyt dosłowne. Fajne, ale to tylko film z narracją...

Słuchowisko podzielone jest na kilkadziesiąt 4-minutowych odcinków. Całość trwa ponad 150 minut.

Brak komentarzy: